hamrahantelegram

hamrahantelegram

روش هاي تبليغ موثر در اينترنت

امروزه اينترنت آنقدر در زندگي روزمره همه نفوذ كرده است كه نمي توان از پتانسيل بالاي كاربران آن غافل ماند كاربراني كه ديگر فقط نوجوان و جوان نيستند بلكه فعالين بازار و سرمايه گذاراني كه سرمايه هاي كلاني هم در اختيار دارند را هم شامل مي شوند افرادي كه مي توانند يك مشتري پر سود باشند از اينترنت براي كار هاي روزمره خود استفاده مي كنند نسلي كه در زمان تحصيل با اينترنت آشنا شد اكنون وارد بازار كار شده است و درصد قابل توجهي از سرمايه ها كشور را در دست دارد حال اين افراد كه مي دانند اينترنت مي تواند چه ابزار پر قدرتي باشد از آن به صورت روزمره استفاده مي كنند وقتي كه از آنها آخرين قيمت را مي پرسيد آنرا با اينترنت چك مي كند و ديگر تلفن و موبايل آن وسيله ارتباطي مقتدر سابق نيستند. بلكه بازيگر جديد و پر قدرتي آمده كه نه تنها كارا تر است بلكه جذابيت بيشتري هم دارد.

ادامهـ مطلبـ
| ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | ۰۱:۲۵:۲۹ | zahrazamani
،

تبليغات در اينستاگرام به ۵ شيوه موثر

تبليغات در اينستاگرام به ۵ شيوه موثر

 

چنان‌چه به دنبال روش هاي تبليغات در اينستاگرام هستيد در اين نوشتار همراه ما باشيد.

اينستاگرام چيست؟

اينستاگرام يك شبكه اجتماعي گسترده است كه محبوبيت و طرفداران خاصي بين مخاطبانش ايجاد كرده است و هم اكنون كاربران آن در حال افزايش است. اينستاگرام در حال حاضر پذيراي بيش از دو ميليون ايراني در خود است كه اين تعداد نيز با سرعت در حال افزايش مي باشد. شايد اگر اينستاگرام نيز همانند پيامرسان واتس اَپ با گوگل قرداد رسمي براي “نرم افزار ضروري بودن” داشت و در تمامي نسخه هاي اندرويد گوگل به صورت پيش فرض نصب مي شد ، تقريبا كاربران آن ۲ برابر الان مي بود .

ادامهـ مطلبـ
| ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۶:۳۵ | zahrazamani
،

فعالين تبليغات در تلگرام + ليست كامل فعالين تبليغات در تلگرام + ليست كامل

فعالين تبليغات در تلگرام + ليست كامل

 

شايد از خود بپرسيد در تبليغات تلگرام چه افراد يا شركت هايي فعال هستند چگونه فعاليت مي كنند و چه معايبي دارند؟ در ادامه اين متن به صورت مفصل راجع به اين فعالين تبليغات مواردي را خدمت شما عرض مي كنم .

ادامهـ مطلبـ
| ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۲:۵۱ | zahrazamani
،

تبليغات گوگل يا ادوردز چيست؟

تبليغات گوگل يا ادوردز چيست؟

 

شايد براي شما اين سوالات مطرح باشد كه تبليغات در گوگل چگونه است؟ چه مزايايي دارد ؟هزينه تبليغ چقدر است و چگونه محاسبه مي شود؟و اينكه آيا كارساز و موثر است يا خير؟
در در ادامه اين متن به صورت مفصل راجع به اين تبليغات مواردي را خدمت شما عرض مي كنم كه كاملا قانع شويد .

ادامهـ مطلبـ
| ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | ۰۹:۱۷:۰۳ | zahrazamani
،

اينفلوئنسر هاي اينستاگرام – قسمت اول

اينفلوئنسر هاي اينستاگرام – قسمت اول

واينرها يا كمدين ها

اينفلوئنسرها همان افرادي هستند كه در شبكه هاي اجتماعي مخاطبان زيادي دارند آنها داراي اعتبار بالايي بين اعضا هستند و پيروان آن‌ها نيز او را تأييد و هر موضوع يا رويدادي كه او به اشتراك بگذارد، آن‌ها نيز آن‌ را به اشتراك مي‌گذارند و به همين ترتيب آن موضوع (خبر يا تبليغ) در بيشتر شبكه‌ هاي اجتماعي گسترش مي‌يابد.
اينفلوئنسر ها يا رهبران خرد آنلاين به دو دسته كلي تقسيم ميشوند:
۱-آنها مي‌توانند از افراد مشهور و سرشناس جامعه اعم از بازيگران، بازيكنان فوتبال، مجريان و … باشند.
۲-يا آن دسته از افراد معمولي و چهره‌هاي نيمه سرشناسي كه مردم آن ها را بواسطه كار خاصي كه انجام دادن مي‌شناسند، باشند. البته در اين متن به توضيحاتي در مورد گروه دوم مي پردازيم وسراغ معرفي شاخ هاي مجازي يا همون اينفلوئنسر هاي غير رسمي مي رويم.

ادامهـ مطلبـ
| ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | ۰۳:۱۶:۲۴ | zahrazamani
،
hamrahantelegram
نام عنوان 。。。

با شرح مختصر 。。。

NEW

جستجوگر

درباره ما

رمزینه بارکد


آمار

افراد آنلاين : 1
بازديد امروز : 0
بازديد ديروز : 0
بازديد كل : 0

↑ برو بالا

سرویس وبلاگدهی فارسی یا پارسی رایگان